My Blog List

Tuesday, March 20, 2018

KOFFIE PADS KLEUR 3

 Nummer 3 in mijn koffiepad serie is intussen ook klaar.
Ze hebben alle drie dezelfde afmeting:
60 x 54 cm
26 x 21"


Dit is het uiteindelijke resultaat.



Maar voor het zover was moest er natuurlijk weer een nieuwe vlakverdeling worden gevonden...


..en ook hier stukjes geverfd en gekrompen tyvek achter genaaid.


Nadat de gedroogde koffie er is uitgehaald worden de pads weer met watten opgevuld.



Bruine stelen eronder die later nog met een extra lintje worden versierd en gouden kerstlint als steeltjes onder de kleinere bloemen genaaid.



Dit keer wil ik wat skeletbladeren toevoegen, die ik echter eerst verf.



Daarna een vliesje gemaakt van gouden angelina fibers en er cirkels van geknipt.



 Met medium gel, gold flakes op de pads geplakt.



Tenslotte alles weer ingesmeerd met acrylic wax.



Aan de bovenkant van de stelen nog wat bewerkte tyvek aangebracht en her en der nog een rondje toegevoegd.


Op de pads met de vinger wat metallic gold acrylverf gesmeerd...


... en heel voorzichtig wat "hotfix swarovski crystals" aangebracht.


Als finishing touch wat bruine blaadjes met vliesofix opgestreken en vastgenaaid.

Mijn serie is nu compleet.


6 comments:

  1. Een mooie afsluiting van de serie Els. Lekker mee bezig geweest zie ik. Gaan ze mee naar Beaujolais?

    ReplyDelete
  2. Het is een prachtige serie geworden Els. Super.

    ReplyDelete
  3. dank je wel voor je uitleg, maar wat een leuke opbrengst

    ReplyDelete
  4. Super! Een bijzonder fraaie serie , mede door je duidelijke uitleg ,voor ons fijn om te volgen!

    ReplyDelete