My Blog List

Monday, May 28, 2018

THREADUCATION WONDERFIL WORKSHOP

Afgelopen donderdag werd ik door Greetje uitgenodigd om samen met haar een dagje naar een workshop te gaan in het Threaducation centrum van Wonderfil in Epe.
We zouden dat vorig jaar al hebben gedaan, maar door allerlei omstandigheden kwam dat er niet van.

We werden bij binnenkomst enthousiast ontvangen door Herma en ik voelde me meteen als een kind in een snoepwinkel.


Zoveel verschillende garens in alle kleuren van de regenboog.
Maar eerst was er koffie met gebak. 
Na een korte duidelijke uitleg van Herma over alle verschillende soorten garens, mochten we ze allemaal uitproberen op de door ons meegebrachte naaimachine.
Wat een feest!
En hoe plezierig om te zien hoe verschillend al die dikke, dunne, glanzende, matte, katoenen, polyester, rayon, metallic, variegated garens een ander effect geven.



En nog meer garens....


..... en kleurtjes.






Wat proefjes.




En natuurlijk moest ik ook even proberen hoe het werkte op een koffiepad.





De dag vloog voorbij en ik heb mijn grote voorraad garens toch nog even aangevuld met wat mooie nieuwe klosjes.
In juni wordt er in Epe weer een nieuwe workshop gegeven.
Voor informatie kun je terecht op: www.wonderfil.nl

Herma en Greetje ongelooflijk bedankt.
Ik heb genoten.


4 comments:

  1. Ahhhhh ja Els, ik heb pas na een nieuwsbrief-mail ook al ze verlekkerd zitten kijken !!!
    Inderdaad net een SNOEPwinkel voor textiel fans !!!

    ReplyDelete
  2. Jaah! Dat lijkt me ook heel interessant . Maar Epe is voor mij helaas niet te doen!

    ReplyDelete
  3. Zoooo.gaaf.Ja dit ga ik toch ook een keer doen.

    ReplyDelete