My Blog List

Monday, September 3, 2018

KOFFIEPADS: HAAR

De trouwe lezer van mijn blog weet dat ik vorig jaar, 
door ons noodgedwongen langere verblijf in Nederland,
 een poos bezig ben geweest met koffiepads.


Toen ik de koffie pads van deze lap verwijderde zag ik er meteen een rij achterhoofden in....



....en tijdens de vaak lange wachttijden in de 
verschillende ziekenhuizen borduurde ik er steeds weer een andere haardracht op.




o.a. een kroeskropje met de knoopjessteek.


Nu ik zelf enkele dagen voor een heel onschuldige ingreep 
naar St. Maarten moest ging de lap weer mee en kwamen er wat nieuwe haardrachten bij.



Lekker even aan het werk....




... met dit uitzicht van het hotel balkon.




Nog eentje erbij....




.... en deze begint ook al op te schieten.




Geïnspireerd door de tentoonstelling van Jan Taminiau leek het me leuk 
om er ook wat kraaltjes aan toe te voegen.
Na een youtube filmpje bekeken te hebben dacht ik dat ik wel wist hoe het moest.
Helaas krijg ik niet het beoogde nette resultaat van Jan, maar wie weet leer ik het nog wel eens.



Dan is het alweer tijd om terug te vliegen. 
Een mooie schaduw van ons toestel met een regenboog eromheen in de wolken...



...en dan komt Saba alweer in zicht.

Ik ga proberen om de haardrachten binnenkort af te krijgen, maar eerst moet er gewerkt worden aan het thema "Vierkanten" voor de Fifteen groep en dat kan ik pas aan het einde van de maand laten zien.

4 comments:

  1. Ha Els, een kapper zou er jaloers op worden !!! ;-)

    ReplyDelete
  2. Wat zijn ze leuk zeg! en dat allemaal tijdens wachttijden. Zo zie je maar, nooit een minuut verloren laten gaan!

    ReplyDelete
  3. bijeenkomst door bijzondere koffiekopjes

    ReplyDelete
  4. prachtig hoe je dat weer hebt bedacht.....ik zit te broeden op wat ik in de lange busritten naar de Provence moet gaan doen.....suggesties ?

    ReplyDelete