My Blog List

Wednesday, May 8, 2019

GRAFFITI MUUR voor TOAST & TEXTILES

In mijn vorige blogpost heb ik al laten zien dat ik lappen aan het roesten was voor de workshop a.s. zondag.
Inmiddels zijn ook de voorbeelden klaar.


Dit is het eindresultaat op een groene lap...


... en deze had ik al eens eerder gemaakt en komt nu weer van pas.



Eerst wordt er op papier geoefend en deze papieren figuren zijn prima om een 
mooie vlakverdeling te zoeken.
Deze lap is nog niet met sjablonen en stempels bewerkt.


Hieronder nog wat verschillende voorbeelden die ik afgedrukt heb om de deelnemers een idee te geven.





Maar het kan natuurlijk ook horizontaal





En mocht er onverhoopt toch nog tijd overblijven dan kunnen de papieren figuren nog op een kaart worden verwerkt.



Ter voorbereidingen van het schilderen van de mensfiguren op stof heb ik voor elke cursist twee katoenen lapjes met gesso bewerkt die hier hangen te drogen.
De geroeste achtergrondlappen zijn allemaal al voorzien van een onderlaag van flanel.
Uiteindelijk kan het eindresultaat in een passe-partout worden geplakt.

Nu maar hopen op voldoende inschrijvingen.





2 comments:

  1. Dit wordt weer een geweldig leuke workshop! Mooi de figuren op de prachtige ondergrond !

    ReplyDelete
  2. Elk voorbeeld is prachtig vooral het horizontale voorbeeld.

    ReplyDelete