My Blog List

Saturday, September 21, 2019

SABA ONDERWATER QUILT eindelijk af.


Eindelijk is mijn onderwater quilt dan toch afgekomen.
Ik heb er hier al zo vaak details van laten zien, dat het geen verrassing meer is.
Het is alleen jammer dat de textuur van de lutrador, organza en tyvek die het koraal verbeelden, op de foto niet tot uitdrukking komt.
Bovendien is het, waarschijnlijk door de regenboogorganza, moeilijk te fotograferen.
Daarom hieronder twee verschillende pogingen, die helaas geen van beide, volledig recht doet aan het geheel.


Afm 108 x 78 cm
42" x 30"





Hij mag nog heel even thuis boven de bank hangen maar dan gaat hij naar de galerie in Windwardside.


Nog enkele details.





Nu kan ik me weer op mijn cursus Art op de I-pad concentreren.


Hier een bewerkt uitzicht van een zonsondergang op onze porch....


... en nog wat gespeeld met de foto van de armelui's orchidee.



Nog geen idee wat ik hiermee kan doen, maar het is leuk spelen.

Intussen ook druk bezig met de opdracht Photoshoot voor de FifteenbyFifteen groep.
Dat kan ik pas eind van deze maand laten zien.

2 comments:

  1. Prachtig is de quilt!
    Art op iPad is erg boeiend.

    ReplyDelete
  2. Een schitterend werk. ER is heel veel te zien onder water!
    Zal een blikvanger zijn in de galerie..
    En wat interessant het spelen met de Art op de I-pad !

    ReplyDelete