My Blog List

Tuesday, March 16, 2021

VOORBEREIDINGEN WORKSHOP "KANDINSKY BLOEMEN" KUSSEN

Intussen staat er alweer een workshop op het programma.
Een poosje geleden heb ik kussen -overtrekken besteld, die hopelijk deze week aankomen.
Maar aangezien er geadverteerd moet worden, besluit ik om zelf maar alvast een paar overtrekken te maken.


Met een roller breng ik, met wat met textiel medium verdunde, acrylverf een achtergrond aan.



Met bubbeltjesplastic wat bloemetjes toegevoegd.



Dan komen de bloemen aan de beurt.
Een zestal verschillende lapjes met vliesofix op elkaar gestreken.....



..... en steeltjes eronder.



Tenslotte blaadjes geknipt.



Het eerste kussen is klaar.



Aangezien ik wat verschillende mogelijkheden wil laten zien, ook bloemen gemaakt in een wat meer monochrome kleurstelling.....



.....of misschien deze tinten.



Ik heb echt de smaak te pakken, dus nog een in regenboogkleuren.



Nog een kussen klaar.



Het ziet er wel gezellig uit in de bank.
Daar kan mee worden geadverteerd.



Toch ben ik bang dat het knippen van de oorspronkelijk genaakte blaadjes voor sommigen
 te lang gaat duren, dus een bladstempel gemaakt, die hopelijk wat sneller resultaat oplevert.



En zo ziet het er met deze blaadjes uit.



De eerste aanmeldingen lopen alweer binnen.
 

3 comments:

  1. Geweldig leuk zo als kussen! Mooi de kandinsky bloemen, en zeer geschikt voor een workshop. Veel succes!
    Goed idee om ook wat bladeren te stempelen...

    ReplyDelete
  2. Het ziet er weer leuk uit die workshop van Kandinsky

    ReplyDelete