My Blog List

Saturday, March 6, 2021

CLOWNFISH: Five Square Art Gallery

Nadat alles van de workshop is opgeruimd, kan ik eindelijk weer aan wat werk voor mezelf beginnen.
Al eerder heb ik laten zien dat ik een bij Spoonflower geprinte afbeelding van een van de quilts van mijn vissenserie van vorig jaar, voor de FifteenbyFifteen club,  heb klaargemaakt voor de verkoop in de galerie
Nu komen de clown vissen aan de beurt.



Een mooie blauwe rand om het geprinte paneel gestikt....



... en dan kan er met het quilten worden begonnen.



Op de achterkant is te zien dat het al gestaag vordert.



Opgespannen op een frame.




Nu mogen ze allebei naar de galerie.
Aangezien  het grote meerendeel van de bevolking, over een paar weken, hopelijk voor de tweede keer kan worden gevaccineerd,  lijkt het erop dat vanaf 1 mei het eiland weer voorzichtig zal opengaan voor toeristen.
Hopelijk kan de Five Square Art gallery in Windwardside, die mijn werk verkoopt, dan ook weer klandizie krijgen.

2 comments:

  1. ze zijn zo ontzettend mooi....die zijn dan vast snel verkocht !!

    ReplyDelete
  2. Schitterend! Die vliegen weg bij de galerie!

    ReplyDelete