My Blog List

Sunday, December 12, 2021

VAN ALLES WAT

De eerste week van december is het altijd feest op Saba.

Het is dan Saba-day, met allerlei festiviteiten die een week lang duren.



Eén van de activiteiten was een kleine art-fair in The Bottom....



... waar ik ook een tafel  had en waar ik leuk heb verkocht.



Ik mocht ook nog wat werk boven de tafel van mijn buurvrouw hangen.



Diezelfde buurvrouw kwam enkele dagen later nog een ochtendje bij me in het atelier werken.



Ze was enkele maanden geleden al geweest en was toen niet verder gekomen dan deze compositie.



Na wat schuiven was ze er blij mee en mocht ik het geheel quilten...



... waarna ze trots met haar werkstuk poseerde.



Voor een winkel in Windwardside moesten nog Mola-beursjes.....




... en tasjes met een hengsel worden gemaakt.
Die konden eerst nog even tentoongesteld worden op de kerstmarkt "Jingle mingle" die gisteren
plaats vond in Windwardside.



Een klein overzicht.



Er was zelfs glühwein.



Mijn tafeltje.
Ook dit keer was ik blij met de opbrengst.


2 comments:

  1. Wat leuk die feesten in december, en jou mooie werken verkopen natuurlijk goed! Gezellig toch ,en mooi weer. Anders dan hier , regen,mist en nog eens regen!

    ReplyDelete