My Blog List

Thursday, March 21, 2024

WORKSHOP: SABA LANDSCHAP

Voor de Toast & Textiles workshop van afgelopen zondag had ik voor het Sabaanse landschap gekozen.
Dit temeer omdat er nog behoorlijk wat werk ligt wat af moet, voor ik over twee weken naar Nederland afreis voor mijn tentoonstelling op de Patchwork- en Quiltdagen in Rijswijk en ik voor dit thema geen nieuwe voorbeelden hoefde te maken.
Wel moest er nog wat extra stof van vliesofix worden voorzien. 



Eerst stof uitzoeken voor de lucht....



en het water. 



Dan kan de berg geknipt worden.



Anna is al druk met de heuvels.



Mariell kan alles vaststrijken.



Dan komen de huisjes aan de beurt.




Ook Hanneke is al een behoorlijk eind gevorderd.



Zal ik er nog een extra huisje aan toevoegen?



Jerome voegt nog wat meer groene struiken toe....



.. en tenslotte is iedereen, terecht, erg blij met een mooi resultaat.
Het was een zeer enthousiast groepje.






2 comments:

  1. Je hebt gelijk…waarom moeilijk doen. Zo was het ook een succes!

    ReplyDelete
  2. Thanks for being a constant source of motivation, encouraging growth and exploration. Unravel mysteries of the Aviator game through our blog posts.

    ReplyDelete