My Blog List

Thursday, April 4, 2024

BIJNA ZO VER.

Ja en dan is het eindelijk zover.
Morgenochtend vroeg vertrek ik van Saba en morgenmiddag met de KLM van St. Maarten naar Nederland.
Volgende week donderdag, vrijdag en zaterdag sta ik dan in Rijswijk met een expositie van mijn eigen werk en een Mola-tentoonstelling. 
Bovendien ga ik elke dag nog een korte mola- workshop geven.
Ik kijk er erg naar uit en hoop een aantal van mijn trouwe blog lezers daar te ontmoeten.
Hieronder heb ik even een FB aankondiging overgenomen.
Linksonder staat mijn Reinaldo-quilt.


Vandaag lichten wij weer een aantal mooie tentoonstellingen uit! Hier zie je werken van Caronlina Oneto, Els Mommers en Lia Meiborg.
Kom jij deze tentoonstelling bewonderen op 11, 12 en 13 april?
Bekijk alle deelnemende tentoonstelling via onze website:



Bij de mola-tentoonstelling hoop ik o.a. ook applique tasjes te verkopen.
Op deze foto moeten alle voeringen er nog met de hand worden ingenaaid.




Maar dat is intussen gebeurd....



... en ook de kleine beursjes zijn klaar.
Ik hoop over twee weken hier verslag te kunnen doen.
Mijn computer gaat niet mee, dus eerder gaat het niet lukken.
Hopelijk kan ik wel wat foto's op fb via mijn telefoon plaatsen.










 

5 comments:

  1. Goede reis. En misschien spreken we elkaar in Rijswijk.

    ReplyDelete
  2. Oh wat leuk Els, ik ben op donderdag in Rijswijk !!! Hoop je te zien ;-)

    ReplyDelete
  3. Veel succes en een goede reis! groet Hannie

    ReplyDelete
  4. Het was ontzettend leuk om je korte Mola workshop te volgen. Aangezien ik donderdag een kleine mola kocht.. wilde ik terug reizen en zaterdag de workshop gevolgd. Bedankt voor je uitleg.. het resultaat zal ik naar je sturen als het klaar is. Fijne reis terug en als je dit leest ben je weer thuis bij je lieve echtgenoot.. liefs kim

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie stand met jouw tulpen (prachtig) en het werk met de Mola die heel bijzonder zijn.

    ReplyDelete