Afgelopen vrijdag hadden de meeste vaders, van het Saba Life project, zich al vroeg verzameld bij Juliana's hotel....
.. en zaten te popelen om te beginnen.
Hendrik kiest er toch voor om er een dienblaadje van te maken,
De rest wil toch liever iets om op te hangen.
Ook de bejaarden en gehandicapten uit het bejaardentehuis schuiven aan.
Er is veel hulp aanwezig, die het maar al te leuk vinden om zelf ook wat te schilderen.
Ze hebben er veel lol in.
Een overzicht met de zee op de achtergrond.
Even een foto maken.
Karel is zeer geconcentreerd bezig....
.. maar ook Percey verft gestaag door.
Erik is nog helemaal verdiept in zijn werk....
... terwijl de andere Eric, de concierge van onze oude school, al trots poseert.
Percey met zijn resultaat.
No comments:
Post a Comment