My Blog List

Sunday, July 8, 2012

WIE WINT DE MOLA

Vandaag is dus de trekking voor de uitgeloofde mola.
Allereerst iedereen bedankt voor de lieve commentaren.

TATATATATA......... daar komt ie dan



en gewonnen heeft.....


Gefeliciteerd. Zou je je postadres door willen geven Nienke?
Het zal even duren want de post vanuit Caribisch Nederland (zo heten we tegenwoordig) gaat nog steeds erg langzaam. Maar hij komt eraan.


Tussen de bedrijven door - een van mijn oud medewerksters, Barbara, ligt in het ziekenhuis en het gaat heel erg slecht met haar - toch nog geprobeerd om wat aan mijn quilt te werken.
Ik heb uitstel aangevraagd want ik zal mijn deadline nu niet halen.


En erg trots zijn we op onze eerste (en enige) ananas uit eigen tuin.
Hij is een beetje klein uitgevallen, vandaar dat ik er het glas maar even naast heb gezet om de maat aan te geven, maar hij was erg lekker.

No comments:

Post a Comment