My Blog List

Saturday, February 2, 2013

NIEUW LANDSCHAP

Het ontwerp is gemaakt, de lucht zit alweer in elkaar ....


en ook de rest van de te gebruiken stofjes is uitgezocht.


Ik wil dit keer weer eens werken op de manier waarop ik in eerste instantie met het maken van landschappen ben begonnen. Ik was toen geïnspireerd door een tentoonstelling bij Galerie de Ganzerik van Ineke Berlyn en door het werk van Ton Schulten.
Ik had net mijn winkel verkocht en moest nog een richting vinden.
Het betekent in dit geval dat ik er weer randen met verschillende soorten donkere kleuren langs ga maken, zodat het licht naar binnen blijft vallen.
Bovendien denk ik erover om een of meerdere hibiscussen op stof te schilderen die ik 
zoals bij "Heliconia" in de hoek ga appliceren.
Het blijft een uitdaging om iedere keer weer met een nieuw landschap te komen dat toch de "couleur locale" weergeeft.


Intussen verscheen er een prachtige regenboog boven zee. Samen met de regenbui vormt hij precies een driehoek.



1 comment:

  1. Prachtig deze kleurige opzet van je landschap!
    En een schitterende regenboog.

    ReplyDelete