My Blog List

Monday, September 16, 2013

COLOURS OF THE CARIBBEAN

De hommage aan Klimt heb ik toch maar de naam "Colours of the Caribbean" gegeven.
Deze blijft voorlopig even in mijn eigen kleine galerie hier op Troy Hill.
De galerie in Windwardside is net helemaal opgeschilderd en alles is opnieuw ingericht.
Ik ben erg blij met de manier waarop de eigenaar mijn werk daar heeft opgehangen en er is voorlopig wel even voldoende voorraad.
Geeft me de kans om aan de nog liggende 3 opdrachten te beginnen, maar eerst moet ik toch echt het 15 x 15 werkstukje afmaken. Ik ben er niet tevreden over en schuif het steeds aan de kant.



Afm. 61 x 66 cm
24" x 26"


Het mooie biaisbandje heb ik onlangs van een lieve vriendin gekregen en paste er precies bij.
Toch was het een hele kunst om het er met de hand recht op te krijgen. Ik heb het tornmesje diverse keren moeten gebruiken.




7 comments:

  1. Wat vrolijk en mooi gemaakt. De naam past er echt bij "Colours of the Caribbean"

    Gr Ellen

    ReplyDelete
  2. Dit kleurig werk komt prachtig uit op de fraai gequilte ondergrond en je steekjes zien er prima uit!

    ReplyDelete
  3. Prachtig werk en heerlijk heldere kleuren.

    ReplyDelete
  4. Wat een mooi kunstwerk! Daar zou ik ook zelf nog even van genieten!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. watook een mooi quiltwerk in de rand

    ReplyDelete
  7. watook een mooi quiltwerk in de rand

    ReplyDelete