My Blog List

Sunday, December 7, 2014

NOG EVEN DOORBUFFELEN

Ik heb nog maar een paar dagen om wat kleiner werk te maken. 
Er liggen nog 3 grote Ribba lijsten van 52 x 52 cm en ik heb me voorgenomen om die nog te vullen.
Dinsdag had ik al een achtergrond klaar, maar die even laten liggen om met chiffonstukjes aan de gang te gaan.


Nu ik toch met kleine stukjes aan de gang was ook maar wat gewone katoen heel klein gesneden.


Die stukjes worden in de linker onderhoek met wat tule vastgemaakt


Om er wat meer diepte in te krijgen, bubbeltjesplastic ingesmeerd met wat rode en witte verf 


en dat afgedrukt over de gekleurde snippers.



Daarna er groene  
stengels en bladeren overheen geborduurd met de naaimachine.

.
Nog wat kleine huisjes met boompjes erop 


en een paarse palmtak in de rechter bovenhoek.
Wel even een nieuw passepartout gesneden.
De binnenmaat is 12" x 12"
30 x 30 cm.

Inmiddels is er alweer een nieuw idee geboren.
Het zijn wel productieve dagen.

4 comments:

  1. So pretty! Love your under-tulle technique for the tiny bits!

    ReplyDelete
  2. Inderdaad aanpoten! Maar wel met fraai resultaat. En een heel nieuw ontwerp!

    ReplyDelete
  3. Klein maar fijn, ik vind dit een plaatje en zou m direct kopen in de galerie, top!

    ReplyDelete
  4. Els wat ben je poductief, ik heb echt hiervoor heel veel bewonderen en het is nog mooi ook.

    ReplyDelete