My Blog List

Saturday, November 28, 2015

TERUG NAAR DE LANDSCHAPPEN

Ik had beloofd om nog een ander monoprint experiment hier te laten zien, maar bij nader inzien ga ik daar toch waarschijnlijk mee door voor de Fifteen by Fifteen groep en kan ik het daarom pas eind januari laten zien.

Nu moet ik toch echt aan landschappen beginnen want er is een bestelling voor begin volgende week en ook de galerie wil zo langzamerhand wel graag wat nieuw werk zien.

Eerst maar wat ondergronden naaien.











Tussenvulling en achtergrondstof eronder.



Met een sponsje en stofverf stempel ik er een paar bomen op,



die met de naaimachine van stam en takken worden voorzien.




De achtergrond krijgt nog wat extra bomen.



Intussen voor de volgende al een palmboom, met vliesofix erachter, geknipt.

Dit weekend nog even stevig doorwerken en dan hoop ik maandag de uiteindelijke resultaten te kunnen laten zien.



2 comments:

  1. Dat is pas productie.Ze worden prachtig!

    ReplyDelete
  2. Ah, Els...your landscapes really connect with me...and I love the idea of sponge-printing the leaves on spring-like trees. I might just steal that...! ;-)

    ReplyDelete