My Blog List

Tuesday, December 31, 2019

EEN TRIESTE DECEMBER

Het is hier even stil geweest. 
Op 8 december vloog ik hals over kop naar Nederland voor de crematie van een zeer goede vriend en 
bij mijn aankomst terug op Saba, moest Gied mij vertellen dat enkele uren daarvoor de ex-man van onze dochter, de vader van onze kleinkinderen, in Frankrijk was overleden.
Intussen was onze visite uit Amerika, waar we erg naar uitzagen,  al onderweg naar Saba.
De kerstdagen gaven daardoor een zeer dubbel gevoel.
Maar het leven gaat door .....



.. en aangezien onze visite graag nog wat mola-tasjes en pannenlappen had, zat ik al snel weer achter de naaimachine.
Temeer daar ik zelf ook een nieuwe grote tas nodig had.



De visite was intussen druk in de weer om de standaard voor mijn prikbord beter op maat te maken.




Toen kon ik, tussen de bedrijven door, alvast weer voorbereidingen starten voor een nieuwe tulp.



Dit keer ga ik hem op stof verven.



De eerste aanzet is klaar.....



... en ik kan in het nieuwe jaar hopelijk weer lekker aan de slag.

Rest me al mijn trouwe lezers een vooral, gezond, gelukkig en creatief 2020 te wensen.

8 comments:

  1. Jullie ook , en nogmaals sterkte de komende tijd ๐Ÿ˜˜

    ReplyDelete
  2. Heel veel goed wensen ondanks het verdriet!

    ReplyDelete
  3. De allerbeste wensen voor een gelukkig en gezond 2020 !

    ReplyDelete
  4. Een verdrietig uiteinde. Voor 2020 wens ik je heel veel geluk, gezondheid, liefde en. vriendschap

    ReplyDelete
  5. Vreugde en verdriet liggen zo dicht bij elkaar,
    voor "20 veel gezondheid en vriendschap voor het nieuwe jaar.

    ReplyDelete
  6. Veel geluk en gezondheid voor 2020, veel creativiteit en veel sterkte bij de verwerking van al dat verdriet

    ReplyDelete
  7. De beste wensen voor jou en familie !

    ReplyDelete
  8. Lieve Els en Gied,
    de allerbeste wensen voor een iets rustiger 2020 ๐Ÿ˜˜

    ReplyDelete