My Blog List

Friday, December 25, 2020

SAQA-Challenge: MONOCHROOM

 Het laatste thema van dit jaar voor de Saqa maandelijkse challenge was:

 MONOCHROOM.

Al een poosje geleden heb ik de resultaten laten zien van de workshop eco-verven  die

ik hier op Saba onlangs gevolgd heb.



Daar was o.a. deze zijden sjaal bij,
waarvan ik nu het stukje rechtsonder heb uitgeknipt....



....met dit resultaat.



De trouwe lezers van mijn blog weten waarschijnlijk nog dat ik al veel vaker met Senseo koffie-pads heb gewerkt.
Ik had nog enkele, met gouden metallic verf bewerkte, pads in voorraad en eentje waar ik met gelmedium o.a. krantenpapier en stof op had geplakt.
Deze machinaal vastgezet op de zijde.



Met zijden garen met de hand rondom de bladeren en koffiepads gequilt.




Het schiet al op.



Machinaal met een bubbeltjes motief de rest van de zijde gequilt....



... en tenslotte met een bies aan de achterkant afgewerkt.




Intussen hoop ik dat al mijn lezers plezierige Kerstdagen beleven of hebben beleefd.

No comments:

Post a Comment