My Blog List

Sunday, January 31, 2021

EVEN BIJPRATEN

Op deze laatste dag van januari toch maar even bijpraten over de afgelopen week.
Voor het meerendeel heb ik aan mijn Country quilt gewerkt, waarvan ik het resultaat pas over een paar dagen, als alles op De FifteenbyFifteen website is gepubliceerd, mag laten zien.



Met de Saqa Europa en Midden Oosten groep, waar ik lid van ben, gaan we de komende tijd werken aan het thema Orient-Express, elke deelnemer gaat een panel maken, wat uit moet monden in een trein: De Orient-express. 
Van de initiatiefneemster van dit idee: Lena Meszaros kreeg ik deze week een zelfgemaakt schetsboekje
toegestuurd, wat evt. te gebruiken is om ideeën in te schrijven of ontwerpen in te maken.
Vergezeld van een handgemaakte persoonlijke kaart.
Wat was het een geweldige verrassing om dit via onze postbus in Miami en een tocht per boot hier te mogen ontvangen


Met dezelfde boot kwam ook mijn Blog jaarboek 2020 aan.
De kaft was niet helemaal wat ik bedoeld had, maar ik kreeg het bij het insturen met geen mogelijkheid 
voor elkaar om een eigen gekozen foto op de kaft te krijgen. Dus moest ik me met de keuze van Blog2Print tevreden stellen.


De binnenkant, is zoals altijd op mooi glanzend papier gedrukt en ik ben blij om dit weer
 als een naslagwerk te kunnen gaan gebruiken.


Toen de Country quilt tenslotte af was,  kon ik eindelijk weer eens iets anders ter hand  nemen.
Een poos geleden heb ik van mijn Onderwaterserie voor de Fifteenclub al enkele afdrukken laten maken bij Spoonflower.
Nu het er naar uit ziet dat over enkele weken iedereen, die wil, gevaccineerd gaat worden op het eiland, ziet het er naar uit dat over een poosje het eiland weer open gaat en we hopelijk weer toeristen gaan ontvangen.
Tijd dus om weer eens commercieel te gaan denken en de galerie van wat nieuwe voorraad te voorzien.
De rand is al om de print genaaid en de kleuren garen voor het quilten gekozen.



Over het algemeen is dit mijn uitzicht......


..... maar deze week hingen er ook regelmatig wat regenbuien boven het water.
Daar zijn we echter erg blij mee voor onze watervoorraad in de cistern.

2 comments:

  1. Een leuke verrassing, en en mooi naslagwerk van je blogs Echt super! En wat een fraai uitzicht vanaf je huis, dat is geen straf om binnen te blijven!

    ReplyDelete