My Blog List

Friday, August 12, 2022

WE GAAN VROLIJK VERDER

Intussen ben ik heel hard bezig geweest om mijn kadootjes verder af te maken.


Voor de laatste serie ligt de geverfde zijden achtergrond klaar.



Nu even zoeken naar mooie geverfde en gebrande stukjes lutrador voor de 
basis.....



..... en heel veel figuurtjes verven.



De basis wordt  machinaal vastgezet, waarna de figuurtjes erop worden genaaid en alles machinaal gequilt.
 


Nog een paar.....


en dan zijn ook de laatste vier klaar.



Het is een hele verzameling geworden.



In Nederland worden ze nog in lijstjes gedaan en dan maar hopen dat ze in de smaak vallen.




Eindelijk is ook mijn "Regendruppel" quilt bij de koper in Miami gearriveerd.
Op Instagram laat ze zien hoe blij ze ermee is.



Nog een detail plaatje erbij....


... en een dankwoordje.
Zo fijn om te merken dat iemand blij is met je werk.



Juliana's hotel, waar ik eens in de drie weken  in hun bijbehorende atelier, mijn workshops geef, wilde een professionele film maken om toeristen te laten zien wat er, op een dagelijkse basis, allemaal mogelijk is op het eiland.
Ze vroegen daarom of ze ook workshops, voor een of twee personen, bij mij thuis,  in hun voorstel op mochten nemen.
Geen probleem natuurlijk.
Dus kwam er een professionele filmer met zijn assistente en 2 (semi) acteurs.



Na het schilderen van een tas werd er gestempeld.
Alles moest vaak 5 tot 10 keer opnieuw worden gefilmd, dus er werden aardig wat bladeren gestempeld.




Even bij elkaar kijken.



Nu ook de assistente in beeld.



Een helpende hand doet het ook leuk op film!!!




Daarna worden er nog opnames gemaakt in mijn galerie.



En dan nemen we afscheid.
Drie uur opnames, voor waarschijnlijk maar twee minuten film, maar we hadden een hoop lol en het is mooie reclame voor het eiland en natuurlijk ook voor mij.

Volgende week vertrekken we naar Nederland, duszal het even duren voordat er hier weer wat nieuws komt.
Mijn Joan Miro#5 (voor eind september) is inmiddels klaar, maar mag dan pas hier getoond worden. 

2 comments:

  1. Een prachtige collectie presentjes, en zo veel!!! geweldig dat je dit in korte tijd voor elkaar hebt. en een eer dat ze in je atelier opnamens maakten. mooie reclame , en veel succes...
    een fijn verblijf in Nederland met een prachtig feest!

    ReplyDelete
  2. Wat zullen die cadeautjes in de smaak gaan vallen, geen twijfel mogelijk....en wat zijn het er veel.....

    ReplyDelete