My Blog List

Sunday, November 13, 2022

WEER VOORZICHTIG AAN HET WERK

Gied maakt heel langzaam vorderingen, wat betekent dat ik weer af een toe een verloren uurtje in mijn atelier aan de gang kan.
Eerst bezig geweest met het laatste quiltje in de Joan Miro serie voor de Fifteenbyfifteen groep. Dat mag ik echter pas eind november laten zien.
Inmiddels ook weer een nieuwe workshop gepland voor volgende week zondag.
Geïnspireerd door wat afbeeldingen op Pinterest ben ik aan de slag gegaan.



Eerst met een klein linnen tasje.



Dit is het eindresultaat.



Mijn atelier gaat er weer als vanouds uit zien.
Ik geniet ervan om er, met een muziekje in mijn oren, af en toe even rustig bezig te kunnen zijn.



Aangezien ik bang ben te weinig tasjes in voorraad te hebben, maak ik nog een klein canvas.
Dan kan er gekozen worden.



Ben erg benieuwd of het aan gaat slaan.
Na volgende week zondag zal ik er, bij voldoende deelname, verslag van doen.
 

3 comments:

  1. leuke vogeltjes, doen het altijd goed. Sterkte verder in het herstel van Gied

    ReplyDelete
  2. Wat een schattige tasjes met die vogels er op

    ReplyDelete
  3. Wat fijn dat Gied goede vorderingen maakt! En jij weer wat kunt werken in je atelier! Leuk de voorbereidingen voor de workshop ,
    Veel succes , en ook mijn groeten aan Gied. sterkte!

    ReplyDelete