My Blog List

Sunday, November 19, 2023

LINDA'S SABAANSE LANDSCHAP, VOORBEREIDINGEN SABA LIFE en VERDER AAN SABAANSE FLORA EN FAUNA

Voor de Saba Life workshop van a.s. woensdag heb ik, met wattenstaafjes, voorbeelden gemaakt voor 
kertsversiering.


Eerst een eenvoudige.....



... en nog een die wat meer werk en geduld vraagt.
Met dank aan Rianne voor het idee.



Voorbeelden uitgetekend die gecopieerd kunnen worden.




Inmiddels bezig met het knippen van 1100 wattenstaafjes.
Ze zijn van hout, dus moeilijk te knippen voor de senioren.
Bovendien gaat het ten koste van de schaar. Gelukkig heb ik nog een oude die hiervoor uitstekend te gebruiken is.



Tussen de bedrijven door steeds bezig met mijn "Sabaanse flora en fauna" quilt.
Dit is een klein deel van de achterkant... 



.. en hier ongeveer hetzelfde stukje aan de voorkant.




Vrijdagmiddag kwam Linda een Sabaans landschap bij me maken.
Linda en haar man wonen in Canada maar zijn hier een huis aan het bouwen waar ze t.z.t. een deel van het jaar in willen doorbrengen.
Ze hebben ook een van mijn koffie-pad quilts gekocht.
Na het zoeken van stof voor de lucht en de zee.....



... komen de heuvels aan de beurt.



De ondergrond is klaar...


...en kan worden vastgestreken.



Dan kan het landschap worden "aangekleed".


Tenslotte nog even trots poseren.

1 comment:

  1. een heel grappig idee, om wattenstokjes te gebruiken voor kerstversiering, en ook nu weer prachtig quiltwerk voor je Sabaanse Flora.
    De landschapjes zijn erg gewild!

    ReplyDelete