My Blog List

Saturday, November 25, 2023

WORKSHOP: KERSTDECORATIES MET WATTENSTAAFJES: Saba Life Center

Aangezien het, voor de cliënten van  het Saba Life Center,  de laatste workshop van het jaar is, 
gaan we nu al aan de gang met kerstdecoraties.
Ik heb in een voorgaand blogje de voorbeelden al laten zien.


Eerst worden de houten cirkels, aan beide kanten, geverfd.

 

Dat gebeurt vol overgave.



Een toeziend oog.



Dan kan er begonnen worden met het opplakken van de, door mij voorgeknipte,
wattenstaafjes.



Even uitrusten voordat er aan de volgende wordt begonnen.



Het verstrekte uitgetekende voorbeeld wordt goed bestudeerd.



Twee voorkanten zijn al klaar. Nog even verder laten drogen en dan kan er aan de achterkant worden begonnen.



Zelfs onze voormalige pastoor doet mee.



Er wordt heel geconcentreerd gewerkt.



Jacklyn helpt hard mee om alles droog te föhnen.



Het blijkt voor sommigen toch best een lastig karweitje te zijn.



Ook aan het tafeltje in de gang wordt hard gewerkt.




De eerste is klaar.




Als tenslotte iedereen klaar is kan ook de rest worden getoond.
Hieronder nog wat trotse deelnemers.













Er is weer met heel veel plezier gewerkt en ook al was het voor sommigen wel een heel gepuzzel, men liet zich niet uit het veld slaan.
Een helpende hand was natuurlijk wel erg welkom.

De eerstvogende workshops staan pas weer voor januari gepland, dus voorlopig kan ik me, hopelijk, weer even  aan  mijn eigen werk wijden.

In de galerie in Windwardside is mijn laatste werk verkocht, dus daar ziet men ook uit naar nieuw werk.
Kortom we blijven lekker bezig.



1 comment:

  1. Een heel leuke en gezellige workshop. Zeker een gepuzzel!
    Wat goed dat er weer veel verkocht is in de galerie!

    ReplyDelete