My Blog List

Sunday, December 31, 2023

DE LAATSTE AKTIVITEITEN VAN HET JAAR

Op deze laatste dag van het jaar nog even een overzicht van de aktiviteiten van de afgelopen tijd.


Vlak voor Kerst hadden we een "jingle mingle" (soort kleine kerstmarkt) waar we wat klein werk konden uitstallen en verkopen.



Mijn buurvrouw kwam niet opdagen, dus mocht ik er nog een tafel bijnemen.
Helaas kwam er na verloop van tijd een enorme tropische bui opzetten, waardoor er voortijdig een einde kwam aan het festijn.
Gelukkig had ik een groot stuk plastic bij me en was de verkoop daarvoor al prima geweest.




De galerie in Windwardside had al lang behoefte aan nieuwe landschappen.
De achtergrond is snel klaar.
Even kijken hoe het er uitziet met een passe-partout.




Na verloop van tijd is ook de voorgrond ingevuld en het geheel gequilt
en machinaal vastgezet.


Nummer twee.


Tenslotte kunnen ze worden ingelijst. 
Even gefotografeerd zonder lijst, omdat er anders te veel spiegeling ontstaat.
Afm. 30 x 40 cm.



Dan komt er weer een cruise scheepje binnen en kan al het kleine werk opnieuw tevoorschijn worden gehaald.
Ook dit keer weer leuk verkocht.




Tenslotte kan ik dan eindelijk starten met een nieuwe tulp voor de tentoonstelling in Rijswijk in april.
Het begin is er...


....en er komt al wat meer tekening in.



Intussen bloeit ook de kleine kerstroos bij mijn atelier....



... en hebben we met de Kerst prachtige zonsondergangen.



Rest me jullie, vanaf ons mooie eiland, een voorspoedig, gezond en creatief 2024 toe te wensen.
Met dank aan Kai Wulf voor de prachtige foto.













 

3 comments:

  1. (Wat een bijzondere kersttijd !leuk,om telkens je werkjes te verkopen. En genieten van de prachtige zonsondergangen…
    Je woont echt prachtig! Ik wens jou en Gied een heel goed 2024!

    ReplyDelete
  2. Fijn dat je werk gewaardeerd wordt en dus ook verkocht. Leuk dat je weer een nieuwe tulp maakt. Ik hoop hem in het echt te zien.

    ReplyDelete
  3. Men raakt er niet op uitgekeken, op die mooie werkjes (landschapjes) van jou....super en ze zijn steeds weer anders lijkt mij. Een gelukkig, gezond en creatief 2024 gewenst !

    ReplyDelete