My Blog List

Sunday, September 29, 2024

Voorbereidingen nieuwe workshop Saba Life center: Tas bedrukt met sjablonen.

Voor de senioren van het Saba Life center heb ik in Nederland katoenen tasjes en sjablonen 
gekocht.


Eerst de sjablonen zelf maar eens uitproberen.


Het geeft een mooi resultaat.



Ik durf het niet rechtstreeks op de tasjes te laten stempelen, dus zoek ik mogelijkheden 
om ze met vliesofix op de tas te strijken.



Ook wat andere kleuren proberen.



Ik kleur wat gestempelde lapjes in met Sharpie stiften en maak een compositie in mijn schetsboek.
Het lijkt toch teveel op wat we al eerder hebben gedaan.



Intussen alle lapjes op mijn prikbord aangebracht.
Een kleurrijk geheel.



Daarna op kleur gesorteerd.
Het is een soort flanel bord dus het gaat snel omdat het vanzelf blijft plakken.



Ik vind nog een aantal vlinderstempels die wel wat toevoegen.
En tenslotte met een marker nog wat stippels langs de bladeren gezet.



Deze is mijn favoriet.
Nu snel verf bestellen, zodat die nog op tijd aankomt.
Het duurt drie weken voor een bestelling hier binnen is, waardoor ik altijd zeer tijdig mijn nieuwe ontwerp en bestellijst klaar moet hebben.
Voor meer dan 20 deelnemers kan ik niet uit mijn voorraad putten (ook al is die best groot!!!)

 

1 comment:

  1. Knap hoe je iedere keer weer originele werkstukken bedenkt voor de deelnemers. Wat een planning zit daar achter om op tijd al je bestellingen binnen te hebben.

    ReplyDelete