My Blog List

Friday, August 26, 2011

RHAPSODY IN COLOR


Tijdens mijn tentoonstelling van afgelopen maart in de Peanut Gallery was één van mijn grote wandkleden bijzonder in trek en vrijwel meteen verkocht. Er kwam toen de vraag of ik nog eens zo iets zou kunnen maken. Afgelopen week bleek dat het dan op 9 September mee naar Nederland zou moeten. De tijd wordt dus krap. Eergisteren begonnen met het uitzoeken van de stoffen. Ik kan gelukkig zo ongeveer hetzelfde ontwerp, met wat aanpassingen, gebruiken dat ik vorig jaar geschilderd heb. Ik ben voor het ontwerp van dit wandkleed geïnspireerd door de schilderijen van Ton Schulten, wiens gallerie we hebben bezocht in Ootmarsum en de wandkleden van Ineke Berlyn die waren tentoongesteld bij Galerie de Ganzerik in Oppenhuizen twee jaar geleden.
Ik noem het Rhapsody in color, naar de naam van mijn eerste expositie.



De lucht voor het middengedeelte is klaar


De ondergrond voor het hele middenpaneel inmiddels ook

No comments:

Post a Comment