My Blog List

Friday, October 7, 2011

QUEEN'S GARDENS

Het heeft even geduurd voordat ik weer wat van me kon laten horen. Ben de laatste dagen erg druk bezig geweest met het wandkleed dat vandaag af moest zijn. Het is gelukt. Ik kon de vorderingen echter niet op dit blog zetten aangezien degene voor wie het besteld was, dit ook regelmatig leest. Het is inmiddels afgeleverd en het was een grote verrassing.
Ik heb het Queen's Gardens genoemd omdat ik, voor deze speciale opdracht, geprobeerd heb om dit Sabaanse hotel er zo goed mogelijk op te krijgen. Het was een hele klus, met hele kleine stukjes witte en nog kleinere rode reepjes stof. Vandaar dat ik alles met tule heb bedekt zodat ik het door de tule heen vast kon zetten. Om wat extra diepte te suggereren nog een paar witte stukje er boven opgezet, het geheel omlijst met het daar aanwezige diepe groen, mango- en palmbomen. Zelfs een klein stukje blauw voor het zwembad en een stukje weg ernaar toe.
Om het verder echt aan Saba te doen herinneren, het uitzicht op de vulkanen van St. Eustatius en St.Kitts aangebracht. Alles omlijst door de blauwe zee en de lava-rotsen van onze eigen vulkaan. Natuurlijk mocht onze kronkelweg niet ontbreken. De afmeting is na opspannen: 1.10 x 0.80 meter.
Nu maar snel verder aan mijn cursus, want die is er weer bij ingeschoten.




Queen's Gardens



St. Eustatius en St. Kitts




Uiteindelijk resultaat


Intussen hebben we een metgezel als we aan het einde van de middag nog wat drinken op de porch.


Oude leguaan


en is er weer een enorme hoeveelheid wier op zee. Dit fenomeen hebben we nog nooit in deze mate waargenomen en het blijft een raadsel.


No comments:

Post a Comment