My Blog List

Thursday, October 20, 2011

WEER HARD AAN HET WERK

Het wordt zo langzamerhand tijd dat ik me eens ga richten op nieuwe wandkleden en de cursus even op een zijspoor zet. Er moeten nl. 2 nieuwe wandkleden geleverd worden voor de tentoonstelling die gepland is voor het bezoek van de Koningin en Maxima en Willem Alexander op 5 november.

Enige weken geleden was ik al aan het wandkleed Zonsopgang begonnen, maar moest dat even terzijde leggen voor de opdracht van het Queens Gardens wandkleed. Gelukkig was de basis klaar en kon ik, na het free motion quilten, meteen beginnen met de geplande bomenrij. Pluizige kruinen bedekt met diverse soorten tule en daarover heen met donkerbruin de stammen en takken machinaal genaaid. Toch was ik niet tevreden, de bomen kwamen te donker over.



Ik laat het dan meestal even rusten en bekijk het later opnieuw. Maar ik bleef ervan overtuigd dat er iets moest veranderen, dus uiteindelijk met lichtbeige een duidelijk accent aangebracht.
Nu is het beter.

No comments:

Post a Comment