My Blog List

Wednesday, December 19, 2018

VISSEN

De afgelopen week heb ik kilometers afgelegd op mijn naaimachine.
Al een poosje geleden had ik bij Spoonflower, van foto's van mijn originele werk, afdrukken laten maken op stof. Ik heb er daar al eerder twee van verwerkt en die zijn intussen verkocht.
Hoog tijd dus om nieuwe te maken.


Randen erom heen gemaakt, alles intensief gequilt en opgespannen op een houten frame.



De afmetingen zijn: 77 x 67 cm
                                30" x 26"


"Grumpy Sophie" noemen ze deze in de galerie.
Knorrig is inderdaad wel toepasselijk voor zijn uitdrukking.
.




Ook onder de naaimachine ziet hij er niet vrolijker uit.





Detail : oog




Nog eentje.


Detail quiltwerk randen.

Mijn to-do lijst is nu bijna afgewerkt.
Nog drie bestelde kettingen en dan mag ik aan Kerst gaan denken.
Maar eerst boodschappen gaan doen want vandaag komt de laatste boot met verse groenten en fruit binnen en daar moet je als de kippen bij zijn voordat alles op is.
Het zal wel tot na Nieuwjaar duren voordat er nieuwe voorraad komt.
Dat is een onderdeel van het leven op een heel klein eiland.


2 comments:

  1. Alweer super deze werkstukken! De galerie kan weer verkopen. Je gaat als een speer!
    Met de Kerst maar even uitrusten?

    ReplyDelete
  2. Mooi werk, ik laat ook bij Spoonflower drukken en ben er tevreden over. Bij ons komt het tegenwoordig uit Berlijn, daar hebben ze een vestiging zodat we geen douanekosten moeten betalen.Fijne feestdagen voor jullie!

    ReplyDelete