My Blog List

Saturday, April 25, 2020

MIJN "TO-DO" LIJSTJE IS AF.

Mijn lijst met dingen die gedaan moesten worden begon al aardig te krimpen.


Er waren eind februari, voordat de corona-crisis begon, nog zijden sjaals besteld.


Die zijn nu ook geverfd en ik ben benieuwd wanneer er weer behoefte aan zal zijn.


Voor de Biennale in Frankrijk wilde ik nog wat Mola-tasjes  als voorbeeld maken..


... en toen kwam ik nog een stapeltje hele kleine molita's tegen.
Daar nog maar wat kleine beursjes van gemaakt.
Nu de lijst is afgewerkt kan ik me met een gerust hart aan een nieuwe tulp wijden.

Gisteren kregen we de boodschap van onze "governor" (soort burgemeester),
dat de lockdown met 14 dagen is verlengd omdat nog steeds niet bekend is hoe het virus is binnengeslopen. Tot nog toe is het echter bij 2 milde gevallen gebleven en zijn de andere testuitslagen allemaal negatief. Het wachten is nu nog op een paar uitslagen.
Wel mogen we de komende weken twee maal per dag twee uurtjes in het eigen dorp gaan wandelen.
Ik kan mijn wandelingetjes is het bos dus weer oppakken, naar het dorp toe is het helaas te steil.

2 comments:

  1. Zelfs in deze nare tijd zijn er toch nog lichtpuntjes! Fijn dat je een stapel fraaie sjaals klaar hebt liggen....

    ReplyDelete
  2. Hallo Els,
    Heb me maar weer eens bijgelezen op je blog.
    Hoopte dat Carona jullie kleine eiland niet had gereikt, maar helaas...
    Gelukkig komen er wel levensmiddelen, want anders zou het erg gesteld zijn en het is nu al moeilijk genoeg.
    Geen toeristen en geen restaurants open, zo moeilijk voor de winkels en restaurants, dat merken we hier ook.
    Fijn dat jullie nog gezond zijn en je nog wat kunt handwerken.
    Je kleine Mola tasjes zijn schattig geworden.
    Hoop dat ze over niet te lange tijd toch verkocht kunnen worden.
    Ik had dat ook laatst dat er van 2 berichten al mijn foto's weg waren. Meestal gooi ik ze weg, maar ik had ze nog, dus alles weer terug gezet. Het waren juist mijn schattige Kersenmuizenblokjes, dus wel fijn dat ze er nu weer opstaan.
    Blijf gezond!
    Lieve groetjes,
    Floor

    ReplyDelete