My Blog List

Monday, January 17, 2022

START 2022


Nadat ook onze zoon weer is vertrokken wordt het tijd om Santa binnen te gaan halen.



Er moest voor het einde van deze maand nog een quiltje gemaakt worden voor de 
Fifteenby Fifteen groep, maar daar kan ik hier nog niets van laten zien.
Wel dat er plotseling een slang op mijn werkplek, net voor de potjes, zat.
Ze zijn niet gevaarlijk, maar het is toch altijd weer even schrikken geblazen.



Het Fifteen quiltje is inmiddels klaar en dan kan ik eindelijk aan de geplande laatste tulp voor de Beaujolais tentoonstelling beginnen. De witte achtergrond stof hangt al maanden klaar, maar er kwam steeds iets tussen. Hopelijk kan de tentoonstelling in Frankrijk nu eindelijk, na twee jaar, in juni doorgaan.
Het blijven onzekere tijden.
Gelukkig zijn de corona-gevallen op ons eiland weer behoorlijk aan het afnemen.




Het patroon voor de tulp heb ik afgedrukt op aan elkaar geplakte A 4 velletjes.
Van mijn vorige zwart-witte tulp, op zwarte ondergrond, heb ik nog voldoende zelfgestempelde en geverfde lappen over, die nu weer tevoorschijn mogen komen.




Het begin is er.



Over de middelste lap ben ik toch niet echt tevreden.....



... dus wordt hij verwisseld met een andere.
Morgen weer verder.




Zoals de trouwe lezer zich misschien kan herinneren,  heb ik eind november nog een workshop gegeven aan een Sabaanse dame die op verzoek van haar zoon nog een "Graffity wall" werkstuk
maakte. Het was inmiddels ingelijst en complementeerde de vorige twee, die al eerder door hen gemaakt waren. Ze was bij hem op bezoek in Californië en stuurde vol trots deze foto.

1 comment:

  1. inderdaad eng een slang binnen! brrr. Zoon naar huis, is best stil nu, maar gelukkig heb je werk genoeg met de tentoonstelling in Frankrijk! succes! Hier komen steeds meer positieve mensen bij, maar gelukkig niet op de IC's het ziekte verloop is veel milder dan de vorige golf...

    ReplyDelete