My Blog List

Monday, July 25, 2022

HARD AAN HET WERK

Zoals ik al in mijn vorige blogbericht schreef ben ik druk bezig met  het maken van een klein aandenken voor de gasten op mijn komende verjaardag.



De eerste serie mensfiguren had ik geschilderd. Nu wilde ik eens kijken hoe het zou gaan als ik ze zou afdrukken. Dus een figuurtje uit foam gesneden.....



... en met een sponsje van verf voorzien.
Echt enthousiast ben ik er niet over....



... dus worden ze later nog met de hand bij geschilderd.



Voor de ondergrond verf ik wat lutrador, die hier met een heatgun wordt bewerkt....



... en daarna nog eens met een soldeerbout.



Er worden ook nog een heleboel stukjes geverfde tyvek met de strijkbout gekrompen.



Inmiddels is er al een hele serie klaar.







Uiteindelijk ga ik ze zo inlijsten, maar de lijstjes kan ik pas in Nederland bestellen.



Afgelopen week was het hier carnaval met als sluitstuk een parade door The Bottom op zaterdag en zondag....


.. met mooie kleurrijke kostuums.



3 comments:

  1. Prachtig de presentjes. Daar zullen je gasten echt blij mee zijn! Nog een heel werk zo maar wel de moeite waard!
    Gezellig en weer eens wat anders, carnaval in de tropische warmte!

    ReplyDelete
  2. Geweldige kadootjes, och die carnavalskleuren wat mooi en vrolijk

    ReplyDelete
  3. Wat zal men de presentjes waarderen.....je moet er maar weer opkomen, maar als ik die laatste (prachtige) foto bekijk, dan heb je daar ook al een mooi figuurtje....

    ReplyDelete