My Blog List

Saturday, February 4, 2023

VAN ALLES WAT

 De dagen zijn steeds weer tekort en aan eigen werk kom ik momenteel nog maar mondjesmaat toe.

Een opsteker was de verkoop van mijn werk dat ik eerder dit jaar voor de BIAT competitie in Frankrijk heb gemaakt.



"Island governor Jonathan Johnson holds up the textile artwork created by Els Mommers which he received as a gift as the departing president of the SKOSaba school board."



Af en toe een klein experiment kost gelukkig niet zoveel tijd.
Een beetje gelmedium op een plastic ondergrond....




met daarin wat  verschillende kleuren druppels "Golden" transparant acrylverf.





Het plastic wat heen en weer bewegen en dan zie je al snel  de kleuren uitlopen.




Het wordt al interessanter.




Uiteindelijk heb ik 4 mooie vliezen.
Geen idee wat ik er mee ga doen, maar ze komen vast nog wel een keertje ergens van pas.




Nog even een close-up.



Intussen komt er een klein cruise-schip ons eiland aan doen en worden we gevraagd om in Windwardside bij het Toeristenbureau aanwezig te zijn met een kraampje.



Het zijn maar weinig tafels, maar ook het aantal toeristen is niet bijzonder groot.



Mijn tafel. 
Ik heb toch nog redelijk verkocht.
Volgende week komt er weer een schip.



Vanuit het hotel, waar ik 1x per maand in hun Studio een workshop geef,  kwam het verzoek voor een  workshop in mijn eigen atelier voor één van hun gasten.



Ze kiest voor kolibries en bladeren...



... en geniet tijdens het knippen van het uitzicht.




Uiteindelijk kan Liza trots haar resultaat tonen.




Maar het beste nieuws is toch dat Gied met zijn looprek, met de auto, inmiddels alweer uit lunchen kan in het dorp.

2 comments:

  1. Fijn, om zo’n mooi werk te kunnen verkopen!
    Erg leuk het gietwerk, weer een mooie techniek!
    Gezellig ook je verkoop kraampje, en vooral fijn dat je met Gied weer heerlijk in het dorp kon lunchen . Geweldig!

    ReplyDelete
  2. Ook leuk een één persoon workshop, met mooi resultaat ..

    ReplyDelete