My Blog List

Sunday, May 28, 2023

TUSSENDOORTJES

Deze week besteed om de galerie in Windwardside van wat nieuwe voorraad te voorzien.

Ik had al een hele poos een bij Spoonflower in de US geprinte afdruk van een van mijn vissen quilts liggen die ik twee jaar geleden heb gemaakt voor de FifteenbyFifteen groep.

De originele heb ik nog in mijn eigen galerie.


De print van een rand voorzien en opnieuw doorgequilt......



.... en tenslotte opgespannen.



Ze wilden ook graag nog wat kleiner spul.
Ik had nog kikkers liggen die ik uit sjabloonkaarten had gedrukt.
Wat verf op een glasplaat uitgestreken en daar de kikkers in gedrukt......



...... leverde een leuk aantal Sabaanse boomkikkertjes op.



 Nog wat geverfd papier uit een lade gehaald...



... en vervolgens kon ik deze ook afleveren.



Toen  bleek dat van de onlangs aangeleverde 8 landschapjes er al 6 verkocht waren.
Dus ook daar nog maar even mee aan de slag.



Ik had nog maar vier lijstjes, dus hier moeten ze het maar even mee doen, tot een nieuwe voorraad binnenkomt.


1 comment:

  1. Wat mooi , om zo de bedrukte lap te verwerken...
    en dan de landschapjes, prachtig! Een zeer druk toeristen eiland waar jullie wonen. Geweldig toch!

    ReplyDelete