My Blog List

Thursday, June 22, 2023

WORKSHOP: GRAFFITY MUUR met schaduwfiguren : MISS COCO

Terwijl ik, vorige week woensdag, komende van Nederland, op St. Maarten op mijn doorverbinding naar Saba zat te wachten, kreeg ik een telefoontje van het toeristen bureau op Saba of het mogelijk was dat een bekende "social media influencer" op vrijdagmiddag bij mij een workshop zou volgen.
De volgende dag snel een aantal voorstellen gemaild en uiteindelijk koos ze voor de "Graffiti-muur met schaduwmensen"


Eerst maar eens oefenen op papier.



Dan op stof dat op de achterkant is voorzien van vliesofix en is ingesmeerd met gesso.



Tenslotte verschillende kleuren metallic verf op de zwarte figuren.



Als achtergrond koos ze voor een roestlap, waarvan ik er gelukkig nog enkele in voorraad had.



Met veel verschillende soorten sjablonen kan er dan gedrukt worden.



De uitgeknipte figuren los op de lap en dan even een foto om te zien hoe het er uit gaat zien,



Miss Coco is tevreden en alle figuren kunnen nu met een natte perslap worden vastgestreken.



Ze is erg blij met haar resultaat....


... en wil ook nog even samen met mij op de foto.

 

No comments:

Post a Comment