My Blog List

Friday, December 15, 2017

NOG MEER LAPPEN GEVERFD MET KOFFIE-PADS

 Toen we net dachten dat we eindelijk naar huis zouden kunnen werd Gied plotseling erg ziek en in het ziekenhuis opgenomen met een urineweg infectie veroorzaakt door een grote niersteen.
Die moest er uit en onze vlucht van 10 december moest worden verzet.
Na controle deze week bleken er nog enkele niersteentjes achtergebleven te zijn en werd hij weer opgenomen. Nu hopen we dat alles achter de rug is en we eindelijk volgende week vrijdag terug naar huis kunnen. We durven echter nog niet te vroeg te juichen.


Intussen heb ik het al een poosje geleden geborduurde portretje op een met koffie pads geverfde lap vastgezet.....


.... en nog wat lappen gemaakt waar ik over de koffie pads wat verf heb gespoten.


Het is elke keer weer een verrassing.


Ik weet nog steeds niet wat ik er mee ga doen.
Hopelijk komt de inspiratie straks als ik thuis ben.



Helaas voor mij geen sneeuwverven want mijn poederverf staat op Saba. Ik heb echter al heel wat mooie lappen voorbij zien komen.
Ik heb het niet zo op de sneeuw, maar het stoepje moest wel even worden schoongemaakt.
Hopelijk komt mijn volgende blog van Saba.



6 comments:

  1. Zou mooi zijn, als jullie inderdaad nog net voor de Kerst naar huis kunnen . Maar wat een pech weer ! Het weerhoud je gelukkig niet, om toch nog wat te maken. Mooi portretje! En toch jammer dat je geen sneeuwverf lappen kon maken. Maar ook ik heb het niet op sneeuw, bah wat een troep!
    Hopelijk is je volgende blog echt vanaf Saba?

    ReplyDelete
  2. Ach nee Els toch! Wat een tegenvaller weer. Het zit jullie even echt niet mee. Wat goed dat jij je door al die tegenslagen niet uit het veld laat slaan. Laat 2017 straks maar gauw achter je; 2018 kan alleen maar beter worden, lijkt mij. In ieder geval een heel voorspoedig herstel voor Gied gewenst!

    ReplyDelete
  3. Het is niet jullie jaar, maar volle goed moed het nieuwe jaar in. Houd moed!

    ReplyDelete
  4. Het is een weg met hindernissen. Hopelijk wordt het nieuwe jaar beter.

    ReplyDelete
  5. Dat was een flinke tegenvaller voor je man. Hopelijk kunnen jullie vrijdag wel naar huis. Lekker warm in plaats van dit miezer weer.
    Maar het belangrijkste is de gezondheid.
    Groetjes,
    Floor

    ReplyDelete
  6. Wat vervelend dat jullie weer niet weg konden. Hopelijk gaat dat binnenkort wel lukken. Ik wens jullie een goed 2018!
    En bedankt voor alle inspiratie.

    ReplyDelete