My Blog List

Wednesday, February 29, 2012

LOG CABINE blok

Het blijft ook deze week een komen en gaan van visite. Erg gezellig en er komt, behalve eten, dus niet zoveel uit mijn handen. Zojuist echter nog even kans gezien om een opdracht voor de cursus af te maken. Dat is dan ook het enige wat ik momenteel kan laten zien. Het moest een log-cabine quiltblok worden met zelfgekozen losse tussenzetsels. Ik vond nog een oud sjaaltje met noppen en heb daar "prairie"puntjes van gemaakt. Ik vond de noppen wel mooi aansluiten bij de stippen in het centrum van het blok.
Nog drie opdrachten en dan is deze module, en hopelijk dit meer technische gedeelte, klaar.



Gisteren zomaar plotseling de vis verkocht die ik in januari heb gemaakt. Ik kon er maar met moeite afstand van doen en zal nu snel aan het werk moeten om die lege plek in mijn galerie op te vullen.

No comments:

Post a Comment