My Blog List

Monday, February 13, 2012

RISING STAR

Na het insturen van de foto's voor mijn cursus, deze meteen maar even verkleind voor mijn blog.
In eerste instantie bezig geweest met het uitsnijden van alle kleine stukjes papier om tot een kleurkeuze te komen voor een "Rising Star" blok. Het was een enorm gepriegel, tot ik uitvond dat ik het patroon op de achterkant van het gekleurde en geverfde papier kon fotokopiƫren en hoewel het nog steeds behoorlijk wat geduld vergde om die piepkleine stukjes op zijn plaats te plakken, ging het toch iets sneller. Uiteindelijk had ik 4 verschillende patronen in mijn schetsboek.


Toen moest er nog een met negatieve vormen komen. Dat was even zoeken geblazen want er was net een windvlaag door mijn atelier gegaan die alles van de tafel blies. Gelukkig nog net genoeg stukjes gevonden.


Tsja en dan moet er natuurlijk ook nog een worden uitgevoerd in textiel. Ik vind het knippen van al die stukjes een lastige klus, maar als dat uiteindelijk klaar is zit zo'n blok best snel
in elkaar. Maar het zal wel bij die ene blijven denk ik.

No comments:

Post a Comment