My Blog List

Thursday, February 2, 2012

PATCHWORK

Bij nader inzien vond ik de geverfde lappen toch te mooi om er kleine stukjes van af te knippen voor het te maken patchwork-voorbeeld en bovendien kwamen de effe katoenen kleuren, die ik in mijn voorraad had, dichter bij de geverfde kleuren van het ontwerp.
Intussen zijn alle lapjes geknipt en om de zeshoekjes geregen,


is het bijpassende garen uitgezocht,



en zit het eerste stukje aan elkaar


Dat het nou mijn favorite techniek is kan ik niet bepaald zeggen, maar het is prima om zo af en toe tussendoor te doen.

Precies in een hoekje van de trap naar mijn atelier zit sinds enkele dagen een kip te broeden.
Gisteren had een van haar eerdere kuikens ook een plaatsje onder haar vleugels gezocht.
Jaloers misschien? Het was een ontroerend gezicht.


No comments:

Post a Comment