My Blog List

Saturday, March 9, 2019

ZIJDEN SJAALS

Al eerder heb ik vermeld dat dit blog vooral voor mezelf een overzicht is van wat ik doe en vooral ook hoe. 
Ik hoop mijn trouwe lezers daarom niet te vervelen met weer een blogje over zijden sjaals.

Terwijl ik, na het afleveren van de landschapjes en kaarten bij de galerie, verder wilde gaan met de voorbereidingen voor de workshop bij het hotel a.s. zaterdag, kwam er een verzoekje van de winkel waar ik o.a. sjaals aan lever, dat ze dringend verlegen zaten om nieuwe voorraad.
Dus plannen gewijzigd en meteen aan de slag.



De sjabloontjes die ik vorige week uit de kaarten heb gehaald, komen nu van pas.


Onze boomkikkertjes zijn ook altijd in trek.....


... en ik had bovendien nog een paar zeepaardjes liggen.



Ik gebruik verschillende methodes.
Hier gaat de sjaal in een zakje en spuit ik er verf in.
Even flink knijpen en er ontstaat en marmerpatroontje.


Soms moet er dan nog wat extra verf gespoten worden.


Eens kijken wat een bestaand sjabloon oplevert.


En dan zijn ze, in twee verschillende maten, weer klaar om afgeleverd te worden.

1 comment:

  1. Schitterend zijn ze ! Mooi met de sjablonen.. Die zijn zeker ook weer snel verkocht!

    ReplyDelete