My Blog List

Wednesday, August 5, 2020

NOG EEN LANDSCHAP IN SCHADUWBOX

In een vorige blogpost heb ik het begin van een nieuw landschapje al laten zien.
Zoals ik al eerder schreef vroeg de galerie erom. Men blijft optimistisch dat er betere tijden zullen komen.
Voorlopig zitten we echter nog steeds op slot, temeer daar er met een repatriëringsvlucht uit de Dominicaanse Republiek, twee nieuwe positieve Covid19 gevallen op het eiland zijn gekomen.
Dus weer meer mensen in quarantaine en terug naar alert level 2, zijnde
afstand houden en geen feestjes of bijeenkomsten van meer dan 25 personen.
Ik voel me toch het meest veilig in mijn eigen atelier, wat de productie uiteraard ten goede komt.



Deze is weer ver klaar.....



.... alleen nog wat bloemetjes tussen het hek.



Dan kan hij ingelijst worden.


Intussen ook verder gegaan met mijn dagelijkse vogeltjes.



Maar aangezien ik ze wil gaan gebruiken voor de nieuwe "Toast & Textile" workshops zal ik toch met textiel aan de gang moeten.
Een schets gemaakt en dan maar eens wat uitproberen.




We zijn er nog lang niet, dus wordt vervolgd.

Gisteren ook het bericht gekregen dat de Biennale Internationale dArt Textile in Beaujolais, die van april verplaatst was naar eind oktober, voorlopig is uitgesteld tot 2022.
Ik zal mijn tulpen quilts dus nog een hele poos moeten bewaren.
Hoewel een teleurstelling, was het ook wel enigszins een opluchting.
Het blijft een onzekere tijd en het zou tot het laatst waarschijnlijk onduidelijk zijn of ik er wel heen zou kunnen gaan. Dit geeft ook wel wat rust.

2 comments:

  1. Weer een fraai landschap. Het is zeker veiliger om nu niet aan exposities mee te doen. Al is het best jammer. Maar wat in het het vat zit......

    ReplyDelete
  2. Tja dat Covid 19 is voorlopig nog niet uit geraasd. gelukkig hebben wij lapjesmensen een uitweg in de dagelijkse sleur van binnen zitten. En veiligheid voor alles/

    ReplyDelete