My Blog List

Thursday, August 13, 2020

WE GAAN VROLIJK VERDER

 In een gestaag ritme rijgen de dagen zich nu aaneen. Niets om naar uit te kijken, maar gewoon genieten van iedere dag. Mijn atelier is mijn "happy place' en daar ben ik dan ook voor een groot deel van de dag te vinden. 

Druk aan het werk aan landschappen voor de galerie en ook met voorbeelden voor de workshop volgende week zondag.

Het vogeltje van stof heb ik vorige week al laten zien.


Nu een klein canvas ingesmeerd met verdunde gel medium en gekleurd vloeipapier erop 
verfrommeld. Licht en donkerblauw....




... en twee kleuren groen.
Daarna met ooit in Birmingham op de show gekochte flesjes distress verf met een sponsje erop, nog wat accenten aangebracht.


Het vogeltje met vliesofix erop gestreken en blaadjes van stof en tyvek met gelmedium opgeplakt.



Ik wil nog een paar extra voorbeelden maken.
Hier alvast een nieuwe ondergrond, dus wordt vervolgd.



Intussen ook hard aan het werk aan de landschappen van 30x40 cm.
De ondergrond is klaar......



... en inmiddels kan het landschap worden ingelijst.....




... en kan ik no. 2 gaan afmaken.
Dat hoop ik volgende keer te kunnen laten zien.

2 comments:

  1. De corona maatregels hebben ook wel veel energie losgemaakt . Te zien aan jou fraaie fabric paper. Dat wordt zeker weer een geslaagde workshop! Ook je landschap is weer heel bijzonder, telkens weer uniek!

    ReplyDelete
  2. Dank je wel voor de tip over de nieuwe Blogger Els.
    Zie dat jij nog steeds vrolijke landschapjes aan het maken bent.
    Hoewel er waarschijnlijk weinig toeristen zijn momenteel.
    Hopelijk komt dat uiteindelijk allemaal goed.
    Groetjes,
    Floor

    ReplyDelete