My Blog List

Thursday, September 30, 2021

LANDSCHAPJE IN SCHADUWBOX

Aangezien we de komende paar maanden, nu het eiland weer open is, regelmatig logees mogen ontvangen, ga ik nog maar even snel door met landschapjes maken voor de galerie, aangezien ik mijn tijd dan liever aan onze gasten wil besteden.
Bovendien moeten er nieuwe workshops worden voorbereid en de tweemaandelijkse bijdrage aan de Fifteenclub worden gemaakt.
Kortom achter de geraniums zitten is er nog niet bij.



Het begin is er alweer.

 

Maar ik vond de lucht te saai, daar moet dus wat verf aan te pas komen.
Nu is ie echter te donker.



Uiteindelijk mag het zo te drogen hangen.



Met wat wattenstokjes stempel ik bloemen.......



..... en met een rond stukje spons de boomkruin.




Ook wat groen tussen de bloemen met het sponsje.




De silhouetjes zijn gestempeld en daarna uitgeknipt en geappliceerd.

Daarna worden de bloementjes nog eens met rood garen op de naaimachine geaccentueerd en komt er nog wat groen bij.




Een passe-partout op maat gesneden....




.... en dan kan alles in de schaduw-box
Afm. 26x26 cm
10"x10"



Het is wel duidelijk waar de inspiratie vandaan komt.


1 comment:

  1. Een prachtig ontwerp! kan zó naar de galerie... Ik denk dat het meteen wordt verkocht?

    ReplyDelete