My Blog List

Wednesday, March 9, 2022

VOORBEREIDINGEN NIEUWE WORKSHOP: TOAST & TEXTILES

Inmiddels kondigt zich alweer een nieuwe workshop, in het Toast & Textiles programma, aan voor de derde week in maart.
Er moet dus weer iets nieuws bedacht worden.
Een poosje geleden heb ik al katoenen tasjes besteld, die ik nu wil gaan gebruiken.



Deze kolibrie, in mijn schetsboek, heb ik al eerder laten zien,
 maar komt nu goed van pas als inspiratie.



Eerst maar eens een tasje van een ondergrond kleur voorzien.



Dan alvast een sjabloon snijden voor de hibiscus die ik wil laten stempelen.



Een proefafdrukje.



Een ontwerp tekenen voor een kolibrie die met vliesofix op de tas kan worden gestreken.



Zo zal het er dan uit moeten gaan zien.



De kolibrie begint vorm aan te nemen.




Dit is dan het uiteindelijke resultaat.
Nu maar afwachten of het aanslaat.


 

1 comment:

  1. Een prachtig ontwerp, hier komen zeker nieuwe kandidaten op af! Succes!

    ReplyDelete