My Blog List

Friday, February 22, 2019

MEXICO 1; FIFTEENBYFIFTEEN TENTOONSTELLING

Na de trip naar Nederland en de workshop in Tropic's restaurant hier op Saba is het alweer snel tijd om op dinsdag 12 februari naar Mexico te vliegen.


Het wordt een lange reis met Copa Airlines met een overstaptijd van 5 uur op St. Maarten en 
4 uur in Panama, maar uiteindelijk land ik dan toch 's avonds om 10 uur locale tijd, in Mexico City, waar ik keurig word opgehaald.



De volgende dag wordt de tentoonstelling opgebouwd.


Uitzoeken van de quilts....


Sonia ....


Genevieve en ik zijn druk met ons onderdeel van de tentoonstelling, de 
Quilts van onze FifteenbyFifteen groep.

Het is behoorlijk passen en meten om alles netjes opgespeld te krijgen..


.....maar uiteindelijk zijn we zover dat, met de hulp van Eduardo, 
alles opgehangen kan worden.


Hier wat details.
Elk lid heeft 3 quilts aangeleverd uit onze onlangs gemaakte serie.
Het onderwerp was vrij, maar de eerste opdracht was zwart- wit, na 2 maanden kwam abstract aan de orde en als laatste moest het onderwerp worden uitgevoerd in complementaire kleuren.




Dit was mijn bijdrage.


Overzicht...


.... en we zijn er blij mee.



Ook de ingang is al gedeeltelijk geplaatst en morgen kunnen de deuren open..


Wegwijzers in het World Trade Centre gebouw waar de Expo plaats vindt.

.

Genevieve geeft de volgende dag uitleg over onze internationale groep en een rondleiding langs onze quilts.


Er is heel veel te vertellen over mijn geweldige week in Mexico.
De komende dagen zal ik daar in verschillende blogs verslag van doen.





2 comments:

  1. Dit ziet er al heel goed uit! Maar wat een reis heb je gemaakt. ik ben erg benieuwd naar je verdere belevenissen en ervaringen in Mexico?

    ReplyDelete
  2. Geweldig om dit mee te maken Els en ons werk hangt er mooi bij. Dank jullie wel voor jullie inzet!

    ReplyDelete