My Blog List

Wednesday, October 4, 2023

TENTOONSTELLINGEN fifteenbyfifteen: NOORD GRONINGEN EN ELZAS


   In mijn blogpost van 19 juni had ik al beloofd dat ik na september foto's van onze FifteenbyFifteen tentoonstelling in  Noord-Groningen zou laten zien.
We mochten toen niets publiceren i.v.m. een contract met de organisatoren van de tentoonstelling in St. Marie aux Mines in de Elzas in september.
Nu deze voorbij is kan ik hier alsnog wat plaatjes laten zien,


Het was een erg mooi oud kerkje in Warffum waar we onze quilts mochten hangen.
We kozen ervoor om het aan één kant van het gangpad te doen zodat bezoekers ook wat afstand konden nemen om ze te bekijken.



In totaal hingen er 90 kleine quilts.....



... en de bezoekers waren enthousiast.



Greetje geeft uitleg.



Altijd leuk om te zien als je quilts gefotografeerd worden.



Nienke en Suze, die elders exposeerden, komen ook even langs.



Rita schrijft wat in het gastenboek.



Samen poseren voor onze eigen quilts.....
 


....en tot slot nog even alleen.
Het waren heerlijke dagen.




In augustus werd onze tentoonstelling, in Saint Marie aux Mines, aangekondigd met deze poster...



... en waren mijn quiltjes  dus ook in Frankrijk te zien.
Voorafgaande aan Groningen had onze expositie ook al in Glasgow in de UK gehangen.


1 comment:

  1. Mooi toch om zo te mogen exposeren. En met groot succes! Het is zeker een mooie locatie.

    ReplyDelete