My Blog List

Saturday, October 28, 2023

VoorbereIding SABA LIFE CENTER en kaarten

A.s. maandag mag ik weer een workshop geven voor de cliƫnten van het Saba Life Center.
Ik krijg door dat er 25 deelnemers zullen zijn, dus een behoorlijke voorbereiding.
Eerst maar eens wat, niet te moeilijke voorbeelden, maken.


Op aquarelpapier twee verschillende kleuren verf aangebracht en de achtergrond geschilderd.
Na drogen kan er in de bloemen getekend worden.



Een detail.



En zo gaat het er uit zien in een passepartout.



Nog wat andere kleuren proberen.



Met dit als eindresultaat.



Tenslotte nog een met geel en bruin.



Ik maak voor elke deelnemer een voorbeeld stencil.

Hopelijk gaan ze er met plezier aan werken en komen er mooie resultaten uit.
Volgende week zal ik er verslag van doen.



Intussen komt er van de galerie in Windwardside een verzoek om nieuwe kaarten.
Twee verschillende lappen zijde geverfd, waarvan ik de eerste vergeten ben te fotograferen.
Deze lap ga ik gebruiken voor de kikkers.



De andere lap is inmiddels verwerkt tot vissen kaarten.



Met restjes stof met vliesofix maak ik nog wat zeepaardjes.
Voorlopig kan men hopelijk weer vooruit.



1 comment:

  1. Een leuke manier om bloemen te tekenen! zo gaat het een drukke workshop worden voor je! Succes... Ook de kaarten zien er weer fraai uit, grappig de zeepaardjes!

    ReplyDelete